trendi frendi cul shic etc

luni, 16 iunie 2008

 ai dreptate sunete :)):)):)) e prea penal :)) da u crezi k ar avea curaj careva sa inceapa sa umble pe strada asa ? in primu rand eu nu stiu cum de nu o chicat de pe podium cand " se plimba " cred ca un tip ca acela ar fi luat la bataie pe strada ... crezandu-se ca e vreun travestit =))=))=))=))=))
oricum moda care e acum e urata ... parerea mea ... era parca anul trecut sa pui 70 de toale pe tine si sa tot pui ... subtiri dar sa pari a avea vreo 5 bluze si ma cruceam cand ma uitam in reviste si imi ziceai :" vai da n-as putea niciodata purta asa ceva " si acu am vazut pe strada in ultimul timp numa culori tipatoare care imi sar in ochi roz ,galben  si cam ata ... restu park nu imi distrug retina ...:D dar imi face placere cand vad pe strada cei care impart acelasi stil cu mine :D :D:D :D
 sa speram ca moda va fi mai misto cu idei ca lumea :P ca acu eu ma ingrozesc :)) sa speram ca movul cu galbenul vor trebe mai rpd ca niciuna din aceste culori nu ma pasioneaza in mod special ...de obicei sunt cu portocaliul si negrul :D

2 reacţii:

Anca G. spunea...

si eu am o problema cu galbenul. De fiecare data cand port galben vara scuip musculite enervante la fiecare 5 secunde. E "orrorr" :))Si inca am cosmaruri cu baloane inghitind domnisoare...din cauza modei cu rochiile gogosar. Moda e relativa...Sfatul meu: Imbraca-te cu ce iti sta bine..altfel risti sa ajungi ca domnul din imagine :))

Anonim spunea...

oo daa:))...galbenu asta=))

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

La ce te gândeşti?