fiecare emokid are o problema ...asta e a mea by emokid

duminică, 1 iunie 2008


Intradevar ai dreptate Sunet-mai-tare ,sunt mult mai nenorociti acei oameni decat un adolescent frustat .Dar totusi…de unde cuvantul “emo “ ? Nu de la “ emotional “? Ba da …deci suntem mai sensitivi ( acu folosesc romgleza) decat ceilalti .Si cei mai multi dintre noi au trecut prin niste traume ( si toata lumea stie ca traumele din copilarie si adolescenta se vindeca foarte greu si lasa cicatrici ) . Acu ai sa te intrebi de ce eu am vrut sa devin un emokid pentru ca nu am trecut prin probleme prea mari…la inceput nici eu nu am stiut dar am cautat raspunsul 9 cu lumanarea ) si intr-un final l-am gasit . Deci …sunt prima nascuta in familie ( nu stau in umbra nimanuni ) , parintii mei ma iubesc , se inteleg si ei si eu cu ei , am o situatie financiara buna , la scoala ma descurc ( nu fac nici performante , dar nici nu raman la 7 materii …desii la fizica am o situatie mai delicate :D ) am prieteni care ( cred ca ) tin la mine si cam atat.Dar de ce am ales acest drum ? Dintotdeauna am fost luata drept fata aceea prostuta si timida ,cu o personalitate stearsa si nedemna de luat in seama . Tu ma stii din clasa a 6 a , deci poti confirma .Toti prietenii imi spun ca ar trebui sa devin mai indrazneata , dar daca pe mine asa m-a lasat Dumnezeu , ce pot sa fac ? ( mai nimic ) .Probabil tot asa mi-am ales si orientarile muzicale , umul care sa atraga atentia , ceva care sa ie deosebit , ceva care sa ma faca sa ma simt diferita si speciala . Cand sunt in gasca niciodata nu ma afirm si sunt doar spectator , san u mai spun ca atunci cand ma cert cu cineva de cele mai multe ori imi pierd capul si si ma balbai sau spun prostii…Sa nu mai vorbim de dezamagirile in dragoste,au fost muuulte si ma intreb uneori oare de ce ? Pentru ca nu ma consider Muma Padurii , dar nici Ileana Cosanzeana , consider ca sunt just pretty sic red ca iar e de vina personalitatea …multi profita de pe urma ei si eu nu prea am ce sa fac , altii nu vor decat sa-si bata joc ( se stiu…daca vezi acest blog sa te simti cu musca pe caciula ) , dar se intampla san u fiu tampa.
Si dupa cum se vede m-am indepartat foarte mult de subiect …brb:D…apoi mai vine vorba despre cum vad emokids lumea…Lumea pe care eu o vad involueaza , suntem nebuni si egoisti ( ATENTIE!!! AM FOLOSIT PERSOANA 1 , PLURAL ) .Nu mai vorbiti de emokizi ca sunt sinucigasi pentru ca ,parerea mea, cu totii ne sinucidem si nici macar nu observam sin u ne omoram doar pe noi , mai distrugem si totul in jurul nostrum . Eu in toate domeniile in care ma uit nu vad de cat sfarsituri si cum cu fiecare zi Apocalipsa e si mai aproape sic el mai frecvent exemplu este : poluarea .Dar ar fi si multe altele : nu ne mai pasa de cel de langa noi ( nu conteaza ca e om , catelus sau copac ) , resursele naturale se termina , ne omoram intre noi , san u mai vorbesc de cruzimea fata de animale ( mereu o sa-mi aduc aminte de catelul acela impuscat de un monstru de animal numit prosteste om desii atesta ca fiinta umana se trage din maimute –sry maimutelor –am plans mult la acea stire si am avut si cosmaruri ) ,razboaie ( ala din Afganistan nu se mai termina ) etc. etc.
Si iar m-am indepartat de subiect …ma asteptam in articolul tau sa vorbesti despre altceva in privinta emo, dar latura atinsa de tine a scos din mine multa sinceritate , in realitate nu cred ca as putea vorbi asa deschis . Am mai mult despre mine decat despre emo . Sper ca acum sa vada si lumea cum vad eu lumea ( si asta nu tocmai roz ):D bye-bye

7 reacţii:

Anca G. spunea...

da, cu personalitatea ai de furca,nu gluma...asta e! Dar se poate rezolva. Defectele astea nu sunt bătute în cuie. Nu se menţin peste ani. Mă ştii de mulţi ani dar nu dintotdeauna. Nu cred că ai vrea să ştii cum am fost (deşi cred c-am să-ţi spun). Eram o mută. Azi oamenii vor să-mi pună scotch la gură. :D. Şi multe altele pe care nu le fac publice acum :D. Deci oamenii se schimbă. N-o să rămâi timidă mereu. Pe măsură ce înaintezi în vârstă, înveţi să citeşti lumea, să ştii cum să vorbeşti şi să reacţionezi în diferite împrejurări. Deci, "no fear", trece...
Şi nu, nu am 324324 de ani şi nici nu am înclinaţii spre comunism.

Anonim spunea...

ce varsta ai? ma adresez autoarei articolului. tot ce te incojoara te supara...da , e poluare, vom muri cu totii, multa nedreptate... so? ce ai de gand sa faci? treci peste ori "suferi" pana mori? daca ramai corigenta la fizica...plangi in coltul tau sau inveti pt a trece corigenta?

tot ce e rau in lume, e rau cu un motiv si poate ca aceasta lume e de fapt o scoala pentru noi, una din care sa intelegem niste lucruri de care poate vom avea nevoie intr-o viata viitoare. tu ce ai de gand? ramai corigenta la ora de "experiente de viata"?

emokid spunea...

Am 16 ani ... asa mi-a zis si sunetul dar sunt o persoana fericita :D si ziceai de trecut peste ... sry nu pot :D si mai ziceai k tot ce e in lume poate e cu un motiv...dar poluarea la inceput nu era ... si in articolul asta am spus tot ce am pe sufletel desii nu simt si nu exprim mereu aceste lucruri ... the end :)

Anonim spunea...

intamplator sau nu, ma uit acum la o emisiune cu emokids pe antena2 si e un tip care pare atat de fals... e atat de suparat...si raspunde monosilabic...

ma rog, poluarea a existat dintotdeauna dar nu man made. vulcanii au erupt dintotdeauna si au aruncat TONE SI TONE de gaze otravitoare. acestea au modificat clima iar planeta a evoluat. planeta a trecut peste. apoi a venit omul , o creatie a planetei, care polueaza foarte mult. planeta evolueaza si nu in interesul nostru, dar evolueaza. trece peste. natura va invinge de fiecare data. suntem doar o etapa in dezvoltarea ei.

nu poti trece peste. peste ce mai exact nu poti trece? care este lucrul care te afecteaza CEL MAI TARE?

Anca G. spunea...

Petru, ai mare dreptate. Natura nu poate fi controlată şi până la urmă,nu e vina ei că ne omoară..s-o dăm în judecată nu putem... Şi dacă privim aşa, sunt atâţia factori, naturali sau artificiali care ne provoacă răul..De ce să ni-l mai provocăm şi noi cu bună ştiinţă? Eu nu înţeleg ... chestia (că nu ştiu cum să-i zic) asta cu emo..Poate am crescut altfel sau poate...am îmbătrânit :)) N-am văzut emisiunea deşi mi-ar fi plăcut să văd ce le mai debitează mintea. Dar am văzut-o pe zuza de emokid reacţionând aşa şi nu mi-a plăcut. Cred că emokids vor atenţie..vor să pară şi ei cineva, dar şi-au ales prost modul de a arăta că există... Poate şi noi am contribuit la fenomen dându-le prea mare atenţie.
P.s. Iart-o măcar azi că e ziua ei :)

Stres spunea...

ok , am zis sa iau blogu de la 0 , pare interesant . aici , ai spus mai mult despre tine . despre un emo...e un concept total gresit. am vreo 2 prieteni care sunt emo si nu sunt deloc asa. aia care pretind ca sunt suparati pe viata si alte prostii de genu sunt doar fashion-emo , nu au nici cea mai vaga idee ce inseamna cu adevarat a fi emo . a fi emo nu inseamna sa ai un breton stramb , parul sa iti vina in ochi , sa iti vopsesti unghiile cu negru si sa pari suparat mereu . emo cu adevarat e o chestie de personalitate , nu de moda . te atasezi foarte rapid de anumite persoane , pui suflet in orice lucru pe care il faci...you just care a little bit more than everyone else . voi continua cu cititu` blogului :D

Anca G. spunea...

Bun,e ok că eşti de acord cu prietena mea, Emokid...deşi eu am vrut s-o cam...hmm...omor un pic când am auzit că e emo...gusturile nu se discuta...Btw...blogul o să ţi se pară puţin ciudat,având în vedere că e făcut în 2:)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

La ce te gândeşti?