Plec...

vineri, 20 iunie 2008

Se întâmplă inevitabilul...
În acorduri de 3 Doors Down vă scriu că plec. Mai exact mâine pe la 6 dimineaţa. Destinaţia: munţii patriei, un oraş cu "B". O să stau cam vreo lună şi ceva..pentru ca mai apoi să colind prin Moldavia, pe la Ieşi...
Graţie tehnologie nu vă părăsesc de tot...voi scrie (sper) de pe mobil sau laptop (dacă va merge conexiunea bluetooth).
Dacă nu, kid, please, transmite mesajele mele (alea decente) ca să nu creadă lumea că-s dincolo...
V-am mai zis că nu-s bună la cuvinte de încheiere şi decât să stric momentul mai bine îmi ţin delicat pliscul închis.
Pa pa!
Promit că fac poze...

3 reacţii:

alexandru spunea...

sa fie bicaz?
adica orasul ala in care esti...si asa, fara rost, o intrebare....voi astia! emo! nu ascultati in surdina muzica? la un volum aproape mort...

Anca G. spunea...

Deci în primul rând nu EU (sunetul-mai-tare) sunt emo... M-am gândit eu că o să se facă o confuzie odată şi odată... Dimpotrivă,nu sunt de acord cu acest curent... Eu ascult rock...mai mult...dar nu e o regulă... Şi îmi place să ascult tare...să-mi curgă muzică prin vene,ca să zic aşa... La întrebarea ta, Emokid poate să-ţi răspundă mai bine ;-)
Ţie cum îţi place?
Cât depre oraş... Try again ;-)

emokid spunea...

Eu sunt emokid :P si nu ascult nici incet , dar nici tare :P ascult tare doar cand trebuie sa acopar baraituri vecinului de deasupra :D

P.S. Emo nu e chiar asa ... Zambetul e la ordinea zilei :D si de plans... ehhh ( don't ask )

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

La ce te gândeşti?