Să mai fim copii...? by sunetul-mai-tare

joi, 5 iunie 2008


Nu vi s-a întâmplat câteodată ca în timp ce chinuiaţi telecomanda căutând serialul preferat să daţi peste nemuritotul Caroon Network? Mie da! Şi chiar dacă mama râdea de mine am stat şi m-am uitat ca un pui de om de 2 ani. I-am urmărit pe Tom şi pe Jerry şi m-am bucurat de clasicele melodii de pe fundal. Nici că puteam să-mi imaginez ceva mai frumos în momentul ăla. M-au captivat ca şi acum 15 ani, chiar dacă vedeam episodul pentru a suta mia oară. Am uitat şi de serial şi de orele de mâine de la şcoală şi de telefonul care urla încontinuu să-l încarc şi de stomacul care cerea mâncare. Personajele astea două puteau atunci să-mi ţină şi de foame şi de sete şi de..curent electric. De ce? Pentru că în spatele lor se ascunde munca asiduă a geniilor desenelor animate. Se cunoaşte talentul, dăruirea, măiestria cu care şi-au conturat „odraslele”. Se vede căldura, umanitatea. Acestea sunt, după mine, capodopere ale televiziunii care vor dăinui peste veacuri. Sunt sigură că nu mă voi plictisi de ele nici peste 50 de ani!

Dar sigur... nu mai sunt la modă...

Se poatră anime-urile reci şi tăioase cu o intrigă de roman hiper-SF pe care n-aş înţelege-o nici bătută. Partea amuzantă este că ăştia mici ştiu şi imită, şi apreciază pentru că li se pare „cool”. Mă rog, no comment.

Îmi pare rău doar că talentul şi umanitatea nu mai este apreciată. În schimb, hai să fim roboţi, ninja, extratereştri sau mutanţi hibrizi care taie, omoară, sau cine ştie ce giumbuşlucuri mai fac prin gaurile negre din a treişpe mia dimensiune...

3 reacţii:

deea spunea...

Si eu iubesc desnele clasice de pe cartoon,cele care intr-adevar mi-au marcat copilaria in cel mai placut mod.Inca ma mai uit la Tom si Jerry si nu imi pare rau....singurul lucru pe care il regret este ca,cei mici din ziua de azi apreciaza desnele robotice despre care ai mentionat!

Alexa spunea...

mie-mi plac benzile desenate W.I.T.C.H. :D. au aparut si desene animate, dar sunt atat de departe de poveste incat nu imi plac. n-au niciun farmec. revistele le citesc din 2003, de cand au aparut. de cand aveam 10 ani :-??.. si inca le citesc, chiar daca cei din jur imi zic "Alexa, nu mai esti un copil!". ei bine, in privinta asta inca sunt un copil! pe cartoon network nu prea m-am uitat pt ca desenele noi nu-mi plac.. si nu stiu cand e Tom si Jerry :-??

Anca G. spunea...

Să ştii că nici eu n-am mai văzut Tom şi Jerry în ultimul timp..şi-mi pare rău.. În schimb mă uit la Scooby Doo sâmbăta de la 19 :)) am şi câteva dvd-uri..

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

La ce te gândeşti?