nashhhhhhpa!!!!!

vineri, 20 iunie 2008

Nu pleca!!!! Vai ce o sa fac eu fara tine ??? Cui o sa-i mai povestesc eu tot ??? :((:((:((
 Dar ziceai ca nici tu nu ai sa poti sa supravietuiesti :D atunci fac publice dorintele tale de dupa moarte asa cum ai dorit , sa speram ca ai sa te intorci k apoi de ...
 1 . deci dupa ce mori nu te ingropam k tie scarba de viermi , te ardem
 2 . te aruncam de pe sinaia :)) dak asa vrei :p
 3 . apoi maica-ta nu trebe sa-ti vada desenele ... hmmm erau f. dragutze ( alea care mi le-ai arat mie :D )
 4 . n-ai zis nik de testament adica toata averea ta cui ii este revendicata ?ma rog :D 
 5 . sa nu plangem dar eu plang si la fiecare fir de par care mi se rupe din cap cum d-zeu vrei sa nu plang ? si daca plang ai zis ca te trezesti si ne bati mar asta e ... plang si te trezesti :D 
 6 . sa-ti cante la inmormantare Vita de Vie sau Nirvana  :D eu iti doar lautari sper sa-ti ajunga :)) si poate si un manelist :)) sigur o sa ma bantui urmatoarele decenii :)) 
 7 . Nu o sa mai scrii asticolul acela despre Fat-Frumos ? Poi as vrea sa stiu si eu cum il vezi tu pe fat frumos >:P

1 reacţii:

Anca G. spunea...

Averea mea?? Hahaha..n-am niciun leu... în schimb îţi las ţie tot ce am prin laptop :))
Şi dacă-mi cântă maneltşti jur că te bântui! Buhuhu...:))
Ofofof,mai..o sa-mi fie dor de tine...

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

La ce te gândeşti?