Slăvit fie Orange!

sâmbătă, 21 iunie 2008

Neaţa toată lumeaa!
Nu, n-am mâncat mătrăgună şi nici extasy n-am luat!
Dar MERGEE! Cine? Internetul mobil de la Orange!! Datorită lui vă scriu eu acum!
Am ajuns bine "în munţi" şi am activat opţiunea Orange Wap Unlimited cu 3,5 euro pe 30 de zile. Mege beton, la viteza EDGE.
Trecând de detaliile tehnice, mă aşteaptă "viaţa la ţară" pentru o lună şi ceva... dar promit că rezist :))
Mulţumesc, Kid, pentru că ţi-ai amintit de dorinţele mele!
Pentru tine voi scrie şi despre Fatfrumu...când o să-mi vină inspiraţia ;)

4 reacţii:

Anonim spunea...

aaa, have fun prin munti :P eu nu de mult ce am venit de acolo. si eu vreau net dinala wireless, dar numa la aia de la Vodafone am gasit, da acolo numa cu abonament dinala cu nu stiu cati euro si sa nu uitam ca se mai face si pe 2 ani contractu ca altfel nu se poate. deloc cool... ii greu cand vine vorba de net... :|

Anca G. spunea...

E greu,aşa-i... Acum mă gândesc că oferta de la Orange e cam ieftină... Oare de ce?...

Anonim spunea...

:)):)) imi place faza cu 3.5 euro 30 de zile
:)))

faci si reclama..neautorizata>:)>:)

CNA-ul te mananca:)):))

glumesc

bravo anca...e tare chestia asta:))
:*:*:*

vacanta placuta!

Anca G. spunea...

:)) băieţii de la ... compania aia de telefonie mobilă cu portocaliu :)) merită un pic de amendă :)) senc iu, senc iu, nico :*

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

La ce te gândeşti?