orice sfarsit e un nou inceput !

vineri, 13 iunie 2008

OFFF! E naspa intradevar k scoala se termina ... 3 luni de pauza fara stres si cu multa liniste , oribil ! Si de la anu nu mai sunt boboc, in sfarsit n-o sa mai fim luati de cei mai mari drept niste mucosi :D Anu asta a fost ... ehhh se putea si mai bine , am trecut la fizica si asta este cu adevarat o realizare, media saraca a fost cam stalcita si nu prea e de pus in rama ( de fapt e cea mai groaznica pe care am avut-o vreodata ) 7,76 . 
La premiere era pustiu si eu ( ca boboc ) ma asteptam sa vina mai mult decat toata scoala , ce sa mai astepti rude ? cand nici macar cei premiati nu erau si chiar m-am intrebat la un moment dat " eu de ce am venit ?" erau multe clase care nu adusera nici macar un reprezentant , majoritatea claselor care erau au fost de-a 12 a si unele de-a 9 a ( sau cel putin asa mi s-a parut mie ) .
Incredibilul chef de viata la vederea apropierii vacantei s-a simtit izbitor . Energia plesnea din toti . Venea cate unu plictisit sa-si ia premiul se auzeau 2-3 apluze slabe in spate ...te ingrozeai de lipsa de viata acuta din toti :( exceptia a facut o clasa de a 12 a care si-a incurajat fiecare coleg cu urari si felicitari ... se comportau exemplar ( la fiecare elev premiat flierau si il felicitau -evident coleg de-al lor ) dar la pronuntarea numelui profesoarei de fizica toata clasa a inceput sa huiduiasca ( bine ca profa n-a venit ) umbla zvonuri ca nu a bagat pe destui in bac si sincer nu era o tragedie de ma lasa pe mine corigenta dar este o drama sa nu bagi pe cineva in bac ...deci cei de a 12 a aveau tot dreptul si jos palaria pentru cheful de viata dovedit . Intradevar o sa-mi lipseasca clasa aceea nebuna ... era demna de bagat in seama si sa speram ca toti vor lua bacul
Si dupa ce s-a terminat premierea , am oftat pentru ultima data si plecat acasa cu colegutele mele ... o sa ne mai intalnim in timpul vacantei la plimbari  ( sunetule tu planuri ai de vacanta ?) o sa fie o vacanta tare lunga si cred eu plictisitoare ... dar un an din acesta nu mai vreau :D din a 11 a scap si de partea nasoala mate , FIZICA  , chimie , biologie etc.
Acum imi amintesc de premierile din generala ... era plin ochi ca nu avei unde sa arunci un ac si te bateai pentru un loc de unde sa vezi ceva si erai dat absent pana reuseai sa intri in fata , nu se compara cred eu ... :( Dar asta e . Mai vedem cum va fi la anu .

1 reacţii:

Anca G. spunea...

Într-adevăr, e dureros să termini... La ora de chimie am plâns chiar daca nu ma omor dupa ea..dar profa vorbea aşa frumos..:)) Nu mai spuneţi la nimeni:)) Poi..planuri de vacanţă am...cam, nu-ştiu-cum dar bine că sunt. E ciudat, vezi? De la începutul anului tot doreşti vacanţa..te distrezi o săptămână, două..dar după 3 ai vrea înapoi..oare de ce suntem aşa?... Felicitări băieţilor de clasa a 12-a, aşa colegi aş vrea şi eu!

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

La ce te gândeşti?