Sfârşit de an şcolar

vineri, 13 iunie 2008

Gata!!! A trecut! S-a dus!
S-a dus aşa de repede că parcă nici n-am simţit. A fost frumos dar parcă n-aş mai vrea încă o dată. Astăzi ne-am adunat ca nişte copii cuminţi şi silitori ce suntem ( :)) ) în curtea şcolii pentru festivitatea de premiere. Pentru o clipă am crezut că nimerisem pe Valea Prahovei în plin sezon turistic - n-aveai loc să arunci un ac! Bineînţeles "turiştii" erau bondăreii din clasele primare veniţi cu mame, taţi, bunici, pisici, matuşi, unchi, veri şi fel de fel de rubedenii care purtau nişte buchete mai mai decăt ei pentru doamnaaa...
Cei de la 5-8, mai stilaţi, nu şi-au mai adus tot familionul pentru că ei îs mai de-acuma,măă! Mai emoţionaţi au fost părinţii bobocilor de clasa a IX-a veniţi şi ei în număr mare. Ei..de la a IX-a în sus se schimbă treaba. Deja se uită lumea ciudat la tine când vii cu o rudă...
Ne-am ocupat locurile cuminţi şi am aşteptat să înceapă. Pe cer se plimbau, se învârteau, nu-şi găseau locul norii negri de furtună. Bineînţeles sacoşa cu umbrela mea s-a rupt şi am făcut show involuntar pe gratis ( C'est moi...) Bunn...îmi adun catrafusele de pe jos şi încerc să mă concentrez la directoare. Urmează un discurs din care nu prea am auzit nimic din cauză de...stat la bârfe... Diriga a stat langa noi si mi-a acceptat micile cometarii..bine, marile... şi pentru asta merci beaucoup madame :D
În sfârşit... dupa ce madam directoarea a premiat pentru fel de fel de bazaconii de te stricai de ras m-am convins că trebuie să fii nebun s-o asculţi şi m-am întors să trag şi eu cu urechea şa bârfe. Nu dau detalii despre tentativa de "băgare în seamă" a unei fete şi a unui băiat...dar deja am dat :))..acu sincer e o festivitate de incheiere şi o şcoală, nu un "Moulin Rouge" românesc...
Băiatul m-a călcat rău de tot pe bătături, afirmând că "premiantii nu au posibilităti şi nici altceva acasă ...de'asta stau cu cartea în faţă ca nebunii..."
Află, mă, băiatule că NU stau cu cartea în faţă ca nebuna, că am posibilităţi destule acasă, că dispun de lucruri de care tu nici nu ai auzit, că NU "tocesc" ca papagalul (dar nu neg că există specimene), că nu sunt "setată pe învăţat", că nu stau cu dopuri în urechi pentru a mă concentra ci cu CĂŞTI ŞI ROCK!, că nu mă ameninţă mama cu ghioaga daca nu învăţ, că ies la concerte şi că am o viaţă mai mult decît normală!
Aţi observat raţionamentul asta tâmpit? "A...locul 1...tocilară! sau dacă nu nebună...dacă nu-i nici aşa are părinţi parlamentari..sau dacă nu e curvă..."
Bine a zis cine a zic că vulpea care nu ajunge la struguri zice că-s acri...
Finally..am trecut peste moment şi am reuşit să ajung la diri să-mi iau premiul fără că mă împiedic (recooord!). M-am mândrit cu locul 1 şi sunt înstare să-l scuip în faţă dacă mai deschide subiectul (sper să nu vadă postul)...
Fazele frumoase au continuat datorită demeţilor de la o clasă de mate-info care aplaudau numai pe cei absenţi, printre care şi pe colega mea de "sufeinţă", Laura (Bravo,mamiiiiiiii! Fată isteaţă, a terminat cu 9,11)
După ce s-a termiat cu clasa noastră am tulit-o acasă...
P.S. Nu pot să cred că am scăpat de mate !!! E prea frumos... :))

7 reacţii:

Anonim spunea...

HAIDE BRE NEA TITI BREEEEE, MATALE NU ESTI OM BREEEEEE :)) NU ESTI SERIOASA...IMI FACI PUBLICA MEDIA?!HA

Anca G. spunea...

Zile mamiii!!! D'asta te iubesc io pe tine :)) Dacă meriţi...eu ce să-ţi fac??

Anonim spunea...

bv bv bv

andreea spunea...

ff fain scris mi-a placut mult si am ras o gramada

Anonim spunea...

bn spus :)
si eu sunt in aceeasi situatie :)
e aiurea cand toti cred ca daca ai medie ff mare,chiar 10,esti tocilara sau nebuna :-j

Anonim spunea...

Foarte tare mini articolul!

Anonim spunea...

super tare..te ube marmotica:x

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

La ce te gândeşti?