Făt-Frumos... by Sunetul-mai-tare

marți, 24 iunie 2008

Bun. Deci las culesul florilor de tei pe mai târziu şi îmi ţin cuvântul dat don'şoarei Emokid. I-am promis că voi scrie depre Făt-Frumos aşa cum îl văd eu.
Încep. În primul rând cred că scriu degeaba, doar pentu a umple spaţiu pe blog. Sunt ferm convinsă că ideile mi se vor schimba odată cu vârstă. Şi apoi, ce e dragostea la 17 ani?! Poate să-ţi placă modul de gândire al unei persoane, modul de a se îmbrăca, de a se comporta, de a vorbi, dar în niciun caz nu cred că il s'agit de dragoste adevărată... Mă rog, am promis că spun de Făt- Frumos, spun!
Cum îl văd eu... păi nu prea îl văd! Sunt convinsă că o să existe, dar nu pot spune de acum ce caut eu la o persoană. Şi am observat că niciodată socoteala de acasă nu se potriveşte cu cea din târg. Am avut o colegă rasistă prin excelentă. Ghici pe cine are alături acum- un rrom! Nu că ar fi ceva rău în asta, doamne fereşte! Dar uitaţi ironia sorţii... Deci char dacă spun acum cum aş vrea să fie alesul meu, nu cred că voi găsi pe cineva să se integreze în tipar. Se mai vorbeşte depre ales ca fiind "jumătatea". Dacă este aşa, atunci dând detalii depre mine, voi da, defapt, detalii depre posibila mea jumătate... Păi aşa e mai simplu...
Trăsăturile fizice ies din discuţie,că doar nu îmi caut geamănul... Luând-o altfel, sunt zăpăcită şi împrăştiată, ambiţioasă şi picată din lună, atrasă de muzică şi desen, dar şi de scris...Îmi place rockul şi ciocolata, detest manelele, ouăle şi simonele senzuale. Urăsc oamenii care urmează moda fără să o înţeleagă sau pe cei care te desconsideră dacă nu ai adidaşi N**e. Is atee, nu îmi plac rochiile de mireasă albe şi nu cred că am purtat fustă de cinci ori în viaţă... Pe scurt sunt berbec şi prin asta am spus totul.
Ei, şi acum să mai luăm în calcul şi o altă teorie... Se mai spune să opusele se atrag... Asta înseamnă ca Făt- Frumos să fie total diferit de mine...
Nu ştiu şi nici nu mă interesează! Tot ce vreau e să mă bucur de viaţa şi de frumos! Ce-o mai fi,om mai vedea! Pace!

0 reacţii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

La ce te gândeşti?