"Lov stori"... sau "Vasta imaginaţie a internetului..." by Sunetul-mai-tare

vineri, 20 iunie 2008

Ta-da!!!
Pentru ce care sunt sceptici (cum eram eu înainte), consumul excesiv de internet poate dăuna grav de tot! sănătăţii...mintale, sau îţi poate oferii o bună porţie de râs! Cum e la modă să faci teste de tot felul pe internet am dat într-o zi şi peste unul de "ghicire a viitorului în dragoste". Pe scurt, ţi se pun nişte întrebări, tu răspunzi, iar la sfârşit te trezeşti cu...profeţia.. buhuhuuu!
Ia citiţi ce mi se va întâmpla mie:

Intr-o zi bun de vara la garaj intalnesti cea mai chel persoana de pana acum. Numele acelei persoane este Vlad Tepes , si cu fiecare miscare pe care ea o face te aprinde din ce in ce mai mult. Te apropii de cel mai bun prieten Elisabeta 1 si ii spui, "Uau, acesta trebui sa fie cel mai rosu corp pe care l-am vazut." Deodata, ea se uita in directia ta si incepe sa vina inspre tine!!! ea spune, "Te-am observat ca te uiti la mine. Vreau doar sa iti spun ca esti atat de verde , si ma intrebam daca ai vrea sa mergem la mall cu mine si rock ?" Cu un zambet prostesc spui:, " je m'en fiche " si pleci cu ei. Cand ajungi la mall , ea se apropie de tine, si iti da cel mai fierbinte sarut posibil. Amandoi va sarutati pasional cand simti ca măr te loveste in cap. Deschizi ochii si iti dai seama ca totul a fost un vis, dar gasesti un biletel langa patul tau.

In el scrie: " Vlad Tepes este dragostea pe care o astepti toata viata ta. ea te va invita afara in 234567890 zile sau chiar mai putin, dar doar daca trimiti acest link www.TestDragoste.go.ro cel putin la 10 prieteni in cateva minute. Cu cat trimiti la mai multe persoane cu atat te va invita mai repede, si amandoi va veti indragosti.

TRIMITE ACEST MESAJ PE MESS !

www.TestDragoste.go.ro -- cel mai nou test de dragoste , trimite si tu mai departe :*

Deci, o să mă plimb cu cea mai bună prietenă, Elisabeta I pe la garaj... o să-l vrăjesc pe Vlăduţ Tepeluş şi ne vom îndrăgosti... Partea frumoasă e că mai dunt doar 234567890 de zile!! Vai, cu ce mă îmbrac??

Vlad, dacă citeşti mesajul, să ştii că am 1,64 si 48 de kile dar pentru tine mă mai îngraş... sunt şatenă şi am ochii căprui, ascult rock şi desenez...şi...TE-AŞTEPT DESEARĂ LA PORTIŢĂ...

Vouă ce vă iese??



0 reacţii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

La ce te gândeşti?