Norocul...

miercuri, 10 martie 2010

şi-l face omul cu... ac şi aţă!

Da, e tot din seria "pătlăgica" (cel puţin, aşa a botezat-o o colegă:)), dacă aveţi sugestii de nume, nu ezitaţi!

8 reacţii:

Daniel spunea...

are tendinte de autoportret...cum suna sceptica? :D

T. spunea...

ce frumos::>
sunete:))
azinoapte te`am visAT=))
am visat ca erai mica mica
aveai vreo 4 ani
si aveai paru rosu=))
si cantai la chitara=)))
si eu te cunosteam personal=))

Anca G. spunea...

@Daniel, suna..cunoscut:))
@Humu, 4 ani, nasol..pe-atunci aveam asa o placere sa arunc cu pumni in stanga si-n dreapta..sper ca n-am atentat la integritatea ta in vis :))

Stephen G. spunea...

Hm...imi aduce aminte de un personaj dintr-o carte - Gargui. Marianne Engel o chema. Doar ca a ta este mai tanara si (sunt sigur de asta) mai sanatoasa la cap.

E super marfa stilul tau la desenat, foarte-foarte original. Mai vreau sa vad si altele :P

hajari/copilu spunea...

sandy bell?
sau fetitza cu pisici?

Anca G. spunea...

@Stephen, incepusem s-o citesc, m-a prins descrierea carnii arzande - geniala, parca simti ca ti se intampla tie cand citesti, si povestea Mariannei - am o afinitate pentru filme/carti cu nebuni:D, dar m-a cam plictisit pe parcurs si a ajuns sa ma piarda de tot... Stai linistit, nu cred ca-mi voi innebuni personajul (asa tare):))

Cred c-o sa mai postez si alte desene

Anca G. spunea...

@Hajari/copilu, am adorat desenele alea:)) O sa supunem la vot daca se vor aduna mai multe sugestii de nume

kyky spunea...

sincera sa fiu ptr mine are fata de o arabella a zilelor noastre...bine, poate o fi si ideea din copilarie (plus ca, just think about it, arabella ta cu mate langa un vrajitor, cute nu?:)

well, o sa ma mai gandesc...

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

La ce te gândeşti?