Ciudatenii, ciudatenii

luni, 15 martie 2010


        Ionuţ vrea să (mai) ştie (încă) 5 obiceiuri ciudate care mă caracterizează. Îmi aduc aminte că am mai scris ceva de genul ăsta pe undeva, cândva, dar nu sunt chiar cea mai normală persoană din lume, aşa că vă prezint.... altele!

1.                   1. Intâmplarea face să trec prin faţa oglinzii foarte des – am oglină maaare mare pe holul de la intrare, şi atunci profesia de coafor/frizer mi se pare atât de tentantă, încât nu pot să nu iau foarfeca mare (una mare, de croitorie, pe care-o am de la bunicu’) şi să nu exersez. Un pic bretonul, un pic din stânga, încă puţin din dreapta... De-asta vor fi întotdeauna diferenţe 
între cum arăt azi şi cum voi arăta mâine...

2.            2. Când mă plictiseşte cineva atât de tare, încât abia pot să-l urmăresc, am tendinţa să-mi găsesc o activitate interesantă chiar sub ochii lui – desen, origami, turnuleţe din creioane, „franjurarea” ambalajelor, etc, etc...

3.             3. De câtva timp, îmi încarc telefonul la laptop. Am descoperit că merge şi prin cablul USB, şi cum nu mai ştiu demul pe unde-am pus încărcătorul, zic un mare „bogdaproste” băietilor de la LG pentru asta.

4.             4. Nu suport cerealele dulci de tipul „Chocapic”, „Cheerios”, „Nesquik” (astea îs cele mai acceptabile), iar dacă se nimereşte să mai aibă şi fructe/miere sau alte trăznăi dulci, poţi să fii sigur că în 3 minute explodez...

5.             5. În geanta mea ai mai multe şanse să găseşti o mapă cu hârtie de desen/creioane, decât rujuri şi farduri

6.           6. Am „colecţie” de cuverturi pentru patul meu, printre care am una albastră în dungi (ştiţi cum arată cuverturile albastre în dungi)

...adică ceva de genul ăsta (fără text şi mult mai drăguţă):


şi apoi o întorc aşa:


Aşa mă joc cam o săptămână, că mă plictisesc repede de ea. (by the way, mie chiar mi se pare că sunt diferenţe....)

Ionuţ, sper că eşti mulţumit:)) Leapşa merge la cine mai este dispus să-şi înşire obiceiurile ciudate.

A, şi ăsta e bonus: (realizat "pendant les classes", în pix... că n-am avut alte ustensile la mine...)

11 reacţii:

Ionut R. spunea...

ce tare e desenul! sa spunem ca merge si asa... nu ma suparam daca scriai mai multe ciudatenii :))

T. spunea...

vai cat de superb e desenul:X
aia cu oglinda si tunsura o am si eu
da fiindca am parul lung nu se vede
eu mi`l mai tai si cu unghera cand imi fac unghiile:))

sunetul-mai-tare spunea...

@Ionut, ca sa nu zici ca-s rea, asta-i pentru tine:
http://sunetulmaitare.blogspot.com/2009/12/ca-sa-mai-sparg-un-pic-monotonia.html

@Humu, thanks...ca sa vezi ce fac orele de filosofie din om...

Ionut R. spunea...

nu am zis ca esti rea :)) si tocmai mi-am amintit ca am mai citit o data leapsa aia :)) dar nu conteaza :-j
banuiesc ca nu dai bac-ul la filosofie daca desenezi in ora :))

sunetul-mai-tare spunea...

banuiesti bine:)) si pe deasupra, mai am si-un profesor extra-dragut care apreciaza "arta" chiar si cand preda:)))

kyky spunea...

lasa-l pe pretty boy in pace mami...btw: hep hep hurray! ai reusit sa termini desenul!:))

ps: chiar sunt diferente. mie mi se pare ca seamana cu rusa:))

sunetul-mai-tare spunea...

pretty e pretty...;)) da, l-am terminat...si-am inceput altul:))

iuliana spunea...

bai, am si io obsesia cu taiatu' bretonului... si chiar exista diferente, mici, ce-i drept, dar exista... la "cuverturi" ma refer.

sunetul-mai-tare spunea...

@bobo, e, vedeti? vedeti ca nu-s asa sarita?:))

hajari/copilu spunea...

Asa de libera in ce faci imi pari:)asa de libera sunt si eu..singurul lucru care ma da peste cap e dragostea..momentan sunt la pamant...imi revin:)

Anca G. spunea...

o să treci de momentul ăsta, sunt eu sigura:) eu iţi ţin pumnii

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

La ce te gândeşti?