La nemti

marți, 4 august 2009

...adica la tacamul numit Piatra Neamt - Targu Neamt.

Am plecat din Galati luni dimineata pe la 6. E o chestie genetica plecarea asta la drum lung cu noaptea in cap. Sau, ca sa sarim peste asta, poate e doar dorinta de a nu te prinde caldura. Noroc cu aerul conditionat din masina :)) Ma rog. am ajuns in Piatra pe la 12. Pana ne-am cazat, pana am mancat, pana ne-am odihnit, s-a facut 4. Si cum stateam eu si ma uitam pe internet la ce pot sa vad prin zona, si cum descopeream eu ca pe-acolo exista telecabina, imi dau seama ca nu mai aud nimic. Yep, hipertensiune. So, telecabina n-am pupat... M-am plimbat putin prin oras, prin malluri. Pe scurt, am stat o zi degeaba, dar am admirat de la hotel o imagine superba, noaptea, cu o luna palida oglindindu-se-n Bistrita. Abia astept sa ajung acasa sa incarc pozele.
Azi sunt in Targu Neamt. Un mic sfat pentru cei din Piatra, fratilor, ori facem cheta sa va faceti indicatoare ca lumea, ori puneti mana si invatati orasul si imprejurimile ca mi-a trebuit juma de ora sa scap de voi...
Anyway. Frumos Targu Neamt. Orasel micut de munte, cochet, curat. Cazarea, bestiala. Am incercat in doua locuri, superbe amandoua - ceva cu Arcasi si inca ceva cu Ursi. Am mers la cetate. Fain drumul pana acolo, jumatate din cei care voiau sa vada cetatea se intorceau pentru ca nu puteau sa urce drumul. Ma, nu rad, pot fii probleme de sanatate... Impresionanta. Exact cum am cunoscut-o in  "Sobieski si romanii". Apoi am fost la nea` Ion Creanga acasa. Langa, parca eram acasa la mine. In lumea povestilor. Faimoasele povesti, transpuse in figuri impaiate, pe care le-am fotografiat si abia astept sa le incarc aici. 
So, maine..habar n-am unde merg. Urmeaza sa ma hotarasc acum, asa ca ies sa caut cazari. 
Pace!

3 reacţii:

Andra spunea...

Sa-nteleg ca tu conduci?

Anca G. spunea...

Mmm...as vrea eu...la anul vreau să fac si eu scoala. Sunt cu familia, dar am vorbit mai mult despre mine. Egoism:D

Japonia - 64 de ani de la atacul asupra Hiroshimei spunea...

"...Astazi se implinesc cei mai tristi 64 de ani din trecutul "Tarii Soarelui Rasare" si a orasului Hiroshima - 64 de ani de la lansarea primei bombe atomice de catre armata americana..."

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

La ce te gândeşti?