Reteta succesului blogoristic

sâmbătă, 27 iunie 2009

Înainte de a începe să-mi spurc hârtia virtuală, voiam să scriu câteva cuvinte despre ce s-a întâmplat recent în lumea muzicii. Subiectul a fost dezbătut asiduu în presă, si oricum, nu pot eu să mă bat în cuvinte frumoase cu ei, deci... Mă rog, stim cu totii ce s-a întâmplat, dar mai stim un lucru, cel mai important- oamenii ca el nu mor!

Si-acum, să trecem la spurcat. În calitate de blogger puradel, care s-a băgat din data de 9 iunie într-o mare ciulama, voi scrie reteta succesului blogoristic, asa cum am văzut-o si eu pe la ăi mai mari si mai experimentati.

1. Intri într-o lume mirifică, unde toti se ajută între ei, o lume bazată pe modelul Samson
vs Samurache

2. Reclamele sunt totul! Mai multe reclame lucitoare, mai multi copii păcăliti, mai multi centi!

3. fii supus si pune linkuri către cei mai mari de aci. Ei îti fac trafic!

4. Pune etichete cu personalitătile culturii romanesti- fiinte senzuale, diaconesti, magde si ogici

5. Ai făcut scoală? Nu-i bună! Arunc-o! E câh! aici se caută scoala vietii...

6. Ia-ti almanahe cu termeni din romgleză si învăta-i! Sunt cul!

7. Lumea vrea ori fetite dulci si roz, ori artisti neîntelesi, asa că vezi cum faci să intri într-una din categoriile astea.

8. Pune muzica făcută de ingineri de sunet din butoane...minimal, dinaia

9. Cu expresia "blogul e viata mea castigi toate concursurile si-i dai pe spate pe toti

10. Nume...trebuie să atragi atenti! Esti "doll" dacă esti fata, ori "dark angel" de esti mascul!

Copii, serios vorbind, lumii îi stă în fire să se ascundă după deget! Retete de-astea despre arta de a face bani din blog veti găsi pe la toti cei care vor să-si facă trafic pe seama voastră. Dacă asta căutati, mai bine veniti în sudul Moldovei. Noi suntem mai practici, dăm cu cutitul si ne iese mereu... Dacă aveti chemare, scrieti! Pentru că, dacă veti scrie sincer, veti scrie frumos! Nu există o reteta pentru asta, trebuie doar sinceritate, suflet, si plăcere de a scrie!

Pace!

12 reacţii:

worsakeend spunea...

adevar graiesti :p

Sunetul-mai-tare spunea...

Unfortunately...

Andra spunea...

=)) bai esti tare...pardon...cul...

Anca G. spunea...

Vezi, mai, Andra, dacă-ti luai si tu niste almanahe de-alea, poate scapai de automatismele astea din limbu' român! Suntem cauze pierdute

Andra spunea...

:)) chiar asa... a, am auzit una buna...

"auzi fata, imi place asa de mult de tipul ala, e asa de... big la cap, fata"

nu e nevoie de nume spunea...

hai ca fu tare postarea, conjudeteana draga

iuliana spunea...

sincer, ai foarte mare dreptate! o sa trebuiasca sa invat cuvinte din alea, gen "cul"...

Anca G. spunea...

@=)))) big la cap =)) Mai era una cu..."fatalistă" adică femeia fatală :))

Anca G. spunea...

@Mind Tricks, senc iu, conjudeteanule!

Anca G. spunea...

@Bobo, poti să le înveti, sau poti să te resemnezi cu situatia de ...om.

manu spunea...

mdeci... partea trista e ca nu prea ai cum sa faci centi din blogging daca nu te supui regulilor...

ca de exemplu: te angajezi, la o banca sa zicem, ca tot vreau sa fac faculta in domeniu, nu poti sa iei oamenii care vin sa-si deschida un cont la misto... chiar daca ai fi sincer sau asta ti-e firea... tre sa te supui unor reguli:) din nefericire asa e viata...

la fel si cu bloggingu'... daca reusesti sa-ti faci un blog genial cu articole geniale care sa fie pe placul intregii tari, tot n-ai facut nimic, pentru ca trebuie promovat... si cum se promoveaza? cu linkuri spre aia mai mari samd... ata ete...

sunetul-mai-tare spunea...

@Manu, promovarea asta e obligatorie? Eu văd blogul personal ca pe un loc unde scrii din plăcere si schimbi opinii cu altii. Nu cred că pentru cativa centi as fi tentată vreodată să-mi sacrific pasiunea. La urma urmei, cine vrea să facă bani, seriosi, din muncă, nu îi caută aici. Pe urma, ar fi tentat să-si schimbe stilul de dragul banilor, să publice ce vor altii pentru trafic. De câte ori nu am zis, de exemplu, despre o trupă, că a devenit comercială? E, eu cred că asta s-a întâmplat...pasiunea trupei a devenit o afacere.
Nu-i păcat?

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

La ce te gândeşti?