"Cui ne laşi..?"

vineri, 5 noiembrie 2010

Şapte şi-un sfert.

6 reacţii:

Nicole C. spunea...

Ne-a lasat prada hienelor.Cred ca vom fi serviti curand pe post de mic-dejun:(

Anca G. spunea...

@Nicole C, ce e mai trist, e ca asta - credem noi - a fost si ultimul lui gand

docica spunea...

E trist ca a murit. Mie, Paunescu nu-mi placea in mod deosebit. Sunt cateva texte care mi se par geniale, dar in mare, opera lui, nu era pe gustul meu. Totusi, nu-i pot contesta valoarea literara. Suntem norocosi ca l-am avut si poate ca dupa moartea lui o sa fie mai apreciat.
Off topic: n-am avut net vreo 2 zile. Imi pare bine ca ai ales numele propus de mine pentru desenul tau. Chiar ar fi foarte interesant sa faci un serial de banda desenata.

Theo T spunea...

nici nu am cuvinte
cred ca sapte si un sfert spune totul
4 cuvinte descriu tot momentul
tot viitorul
si toata generatia in blugi
dusa odata cu el
odihneasca`se in pace!

Anca G. spunea...

@docica, dincolo de "problemele" literare, eu am vazut in omul asta un simbol, un salcam scapat din batatura lui moromete in lumea noastra, care ia/ne-a tinut in frau cativa ani buni.

@Theo T, de-asta nici eu n-am spus mai multe.

tu26dor spunea...

dap... sapte si un sfert... neagra ora pt noi. neserios timp. e ora la care s-a semnat contractul cu ingerii.

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

La ce te gândeşti?