Inerţie

vineri, 18 septembrie 2009


N-am dormit de câteva zile, dar nu mie-e somn. Mă doare spatele de la poziţia aplecată pe care o am la şcoală 7 ore pe zi, într-o bancă făcută, parcă, pentru clasele primare. Întotdeauna m-am întrebat de ce, dacă tot dau comandă de bănci noi, nu dau comandă de nişte bănci mai mari,  în care un om normal poate să stea fără să-l chinuie scaraoţchi cocoşându-l şi înghesuindu-l în câteva scânduri. A, ne pregătesc pentru sicrie?... Mi-e dor de banca mea pe care scrisesem „Metallica” cu marker negru, pe care desenasem flori şi pălării şi lilieci şi cozi de păuni.


Mi-am luat pufarine.  Mă uit la mapa mea din care cad foile desenate pentru că...dispozitivul metalic care are rol de a ţine hârtiile (habar n-am cum se cheama) nu mai are putere. Tot ziceam de câteva luni c-o să-mi fac o anexă la blog unde o să-mi „fac reclamă”, dar văd că amân şi amân şi amân.


Probleme. De mici am învăţat să le rezolvăm. Uneori, învăţătoarea ne mai arăta şi cum să le creem. În clasele de gimnaziu, deja începeau să ne agaseze. La liceu..nu prea ştiu cum e matematica.. La liceu am făcut matematică cam în acelaşi mod în care un şarpe învaţă să zboare. Problemele au apărut ca să ne complice viaţa, ca să ne facă să vrem mai repede dincolo. Oare? Ce-ar fi lumea fără probleme?


Un spaţiu inert. Un vid de viaţă. Un spaţiu în care ar căprioarele ar zburda peste câmpiile roz, lilieci cu urechi  colorate si-ar fâlfâi aripile prin nori de fondante, hainele de firme s-ar da în schimbul bancurilor, netul n-ar mai cădea din 5 în 5 secunde,  în copaci ar creşte  pufarine, măicuţele ar fi toate (chiar toate!) virgine, politicienii ar zâmbi din ţepele lui Vlad Vodă, ruşii s-ar pupa cu americanii, , câinii ar merge cu pisicile la film, Romeo şi Julieta ar învia iar Capuleţii şi Montaguii le-ar face cadou o casă cu pridvor şi muşcate la fereastră în Bahamas, George şi-ar lua sapa din capul lui Ion şi cu o badă scotch i l-ar lipi la loc, Bacovia ar zâmbi de fericire la vederea florilor rozalii de măr iar maneliştii s-ar lua la horă cu rockerii.


Da, poate ar fi frumos. Dar mai mult de 5 minute nu cred c-aş suporta! Îmi place viaţa prea mult.

13 reacţii:

Unknown spunea...

"manelistii s-ar lua la hora cu rockerii" o da, as vrea sa o vad si pe asta :)))

worsakeend spunea...

as vrea sa o vad si pasta :))

Stephen G. spunea...

Asta cu hora, eu am vazut-o ;)) Era un majorat - unii fani rock altii fani manele (sa nu le zic manelari) - cu totii erau in hora pe Zdob si Zdub

Lola. spunea...

aaa...pai stephen...bine ca i'ai vazut pe piesa de la zdop si zdup ;)) ca puteai sa'i vezi dansand pe manele.dupa ce te imbetzi,dansezi pe orice.indiferent ca esti rocker,manelist,rapper,sau orice altceva :-j
ii bine ca'tzi place viatza prea mult.pentru ca mie nu'mi place deloc...

Anca G. spunea...

@Stephen, mersi, bro, le-ai demonstrat neîncrezătorilor de mai sus că se poate:))
@Lola, supărată pe viaţă? Nasol. Deschide ochii mai bine, poate vezi şi lucruri care merită.

T. spunea...

deci da...si noi aveam in loc de banci capcane de prins soareci... acum avem locuri cu pericol deosebit...avem niste scaune din alea de birou cu burete care se rup in timp ce stai pe ele si cazi de iti fisurezi noata...scaoala e un pericol public...cat despre rock`u si manelele.. chiar vreau sa o vad si pe asta!!

Anca G. spunea...

fii fericita cu scaunele alea:)) cel putin au spatar..ale noastre..

T. spunea...

vai, mamă, ce greseli de ortografie am facut :O... cred ca era de la vin.... in loc de "noata" era "noada" si "scaoala"[cum suna=))] era "scoala" ... gata cu vinu'...

tommy spunea...

in legatura cu vma-ul: kanye a intrat pe scena ca vita in lanul porumb, i-a smuls microfonul fetei si a inceput sa protesteze ca beyonce merita premiul , ca single ladies e cel mai bun videoclip din ultimii 10 ani , bla bla bla :-@:-@...pana si p diddy cand a pronuntat numele lui kanye Radio city hall vuia de huiduieli.
so , joe perry a cantat soloul de la we will rock you , impreuna cu katy perry. Ma intrebam de ce nu l-au adus pe chitaristul de la queen ca sa cante melodia lui asa cum stie el ( joe a cantat soloul in stilul Aerosmith) pana cand abia la sfarsit m-am prins de ce (coincidenta numelor de familie)
cat despre mai multe detalii mtv vma 2009 le gasesti pe net :D
p.s: teo a fost prea entuziasmata cand a vazut ca green day au plecat acasa cu 3 premii :D...

tommy spunea...

nu spune ca scaunele voastre sunt niste simpli tabureti :))))))

Anca G. spunea...

Nu sunt simpli, sunt..un plic mai complicati:)) adica au un fel de..spatar..dar nu poti sa-i zici asa, inalt de maxim 5 cm... Daca un om normal se poate rezema pe ala, eu ma fac pitipoanca!:))

P.S. Eu mi l-am schimbat cu unul de la o alta clasa:D Da` sa nu mai spui la nimeni:))

Anca G. spunea...

Un pic, adica:)) Auzi la mine, "plic":))

T. spunea...

am vaut, da, si pe manelisti cu rock`eri la o hora, chiar la majoratul cristinei...deci....ideea e ca nimic nu este imposibil:)))

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

La ce te gândeşti?