"Saşe, saşe, saşe"

miercuri, 6 mai 2009


Mama mi-a pus o linguriţ de lapte în cafea, deci dacă scriu ceva aiurea să ştiţi că de-aici mi se trage.
De întâi mai, mi-am vopsit doua flori cu vopsea verde pe usa de la camera, intr-un colt.

Tare ma intreb cat de mult o s-o mai tina Abramburica cu rolul asta de savant care face experiente pe cobai ( dati/ nu dati teza unica, e bac/nu e bac de trei probe..)


M-au strans pantofii de m-au nenoricit! Am mai facut odata figura cu descaltatul in statie si luatul panofilor in mana pana acasa, dar azi m-am abtinut...


Incerc sa spun "nu", dar nu stiu cum sa fac...


Zilele astea mi-am adus aminte de HIM. Am revăzut câteva DVD-uri cu concerte din perioada în care Ville nu intrase la „rehab” printre care unul din concertele Digital Versatile Doom care a ieşit bestial cap-coadă şi celebrul concert de la Artmania de la noi (2006)...Ville, aflat într-o stare cel puţin condamnabilă pentru copii care nu-i cunosc stilul, pentru cei care-l cred emo (damn! Stupid ppl!) şi mai ales pentru cei care n-au aflat încă faptul că HIM au mai mult de două albume şi nu se află pe piaţa muzicală de câteva luni, fumează în continuare, uită versuri şi surprinde prin gesturi, prin prezenţa scenică şi mai ales prin vocea care-ţi pătrunde în fiecare celulă a corpului.
Ce-ar fi HIM fără combinaţia asta de stări ameţitoare? N-ar mai fi HIM...
Nebunia lui Ville, ţigara permanent aprinsă (şi alte elemente ajutătoare care-i curg prin vene sau..îi curgeau), vocea lui care vine parcă din altă lume, ritmul dement al lui Linde, basul lui Mige... Burton, Mika, Gas..versurile halucinogene, energia care se degajă, toate trăirile astea sunt ceea ce înseamnă HIM. Şi ceea ce înseamnă HIM n-ar mai fi avut zile multe dacă Ville nu s-ar fi hotărât să-şi dea dreptul la viaţă.
Dar „liştine”! Cântă HIM! (Rock am Ring 2008, dupa perioada de...purificare ca sa-i spunem asa...)

6 reacţii:

iuliana spunea...

mai, mai, nu ma gandeam ca iti place HIM:-? si pentru ca mi-ai adus aminte de concertul de la Sibiu, azi chiar am de gand sa il vad in intregime:D:D HIM emo?:O te rog da-mi doua palme si celor care spun asta, cate un pumn!!! mersi de intelegere:D

nu e nevoie de nume spunea...

ok ok...lasa-i pe cei ce judeca sa se descompuna in prostia lor.

p.s.: uite ca vine Vama in gl. d'abia astept

Anca G. spunea...

@bobo, le-as da si 10 pumni!:))
@mind tricks, yep, am auzit si eu

nu e nevoie de nume spunea...

@sunetul

offtopic dar...am fo la vama si ma enerveaza genul de persoane care se aseaza in fata si stau ca morsele la soare. cum naiba sa nu te manifesti? nu inteleg

sunetul-mai-tare spunea...

n-am putut sa ajung si-mi rod unghiile! cica eu trebuia sa stau la meci juma de ora cu persoana cu care mergeam, iar el venea cu mine la vama..am stat la meci doua ore si n-a fost niciun deznodamant fabulos (poate doar faptul ca nu s-au mai omorat fanii..), doar 1-1 (si asta ma enerveaza la culme:))), anyway, cum a fost? In afara de don`soarele si don`sorii care vin la concert sa le observe lumea..si la Vama sa reactionezi asa??

nu e nevoie de nume spunea...

Chirila a cantat f bine...chiar daca avea un program bine stabilit(ar fi fost mult mai frumos daca ar fi fost totul spontan. Dar noi i-am chemat de doua ori inapoi pe scena si au mai cantat(in afara programului) Epilog, Undeva in Vama si apoi un jam session al tipului de la clape f fain. Toti strigam innebuniti Ho-tel Cismigiu, Ho-tel Cismigiu(a se citi pe silabe :D), a cantat Chirila ceva ceva, dar nu pe ritmul de la Hotel California. Dar fu frumos, eu cel putin dansam si saream si cu bricheta pe sus(bricheta furata de la un prieten) si last but not least, cantam. Si acum mai cant, dar ma uit sa nu mai fie nimeni prin jur.

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

La ce te gândeşti?