Ursu' doarme şi-a uitat de foame...by Sunetul-mai-tare

joi, 9 aprilie 2009

     De ce nu şi-a dat nimeni seama până acum că a te simţi bine trebuie să fie considerată una dintre arte? Acum serios.. Desenul, e o artă. Muzica, nu mai zic. Dansul, poezia, filmul, dracu, care mai e.. Există şi muze pentru fiecare din domeniile astea, nu? Şi asta datorită grecilor/romanilor care au început (sub influenţa unor ..anumiţi factori care se inhalau..mai mult sau mai puţin –hai, să nu-mi spuneţi că nu ştiaţi povestea oracolului din Delphi!- să inventeze entităţi specifice fiecărui lucru, atitudine sau chestie materială sau nu căreia îi simţeau influenţa.

     Şi ca să dovedim că ne tragem din unul din aceste minunate popoare, noi, românii, am inventat arta de a ne simţi bine. Cine poate spune că românul nu uită de probleme când aude din boxe o muzică „pe stare”, când vede o mâncare tradiţională pe aragaz, pe mama soacră îndepărtându-se, pe boss plecând el însuşi de la servici mai devreme decât în mod normal, echipa preferată de fotbal câştigând campionatul (aici am şanse..)? Păcat că n-avem muză..

     Azi mi-am propus şi eu să mă simt bine. Şi pentru asta am plătit..mai mult sau mai puţin. Cert e că m-am descărcat de nervi(i pe care-i aveam într-un număr aşa de mare, încât voiam să-i vând la licitaţie..).
    
    Cum am procedat? 

    Păi ceva în genu:
    „- ( n’am fost demult acolo), ce înţelegi din asta?
     - Că nu se mai foloseşte apostroful de când era bunica fată...”
    Şi încă vreo câteva replici pe măsura întrebărilor sărite de pe fix/de 2 lei jumate/scoase din ulceaua cu mătrăgună pisată. M-am simţit eliberată. Ştiţi ce frumos se reflectă soarele prin sticla de Poiana Negri? Lumea e plină de fel de fel de specimene. Sunt proşti, da-s mulţi, frate... Aşa că de ce să te consumi tu pentru tot ce mişcă şi n-are raţiune. Pentru că nu gândesc? Da, ar fi un motiv, dar, în definitiv, e problema lor, nu a ta. Ei ar trebui să se simtă. Şi, plus de asta, chiar le dai importanţă dacă îi comentezi aşa de mult! Văd că propoziţiile mele încep să formeze uşor un dialog cu mine însămi...

  Fraţilor, simţiţi-vă bine, indiferent de riscuri. O singură viaţă avem şi e păcat să o irosim vorbind de râme.
  Succes moldovenilor! Rock on!
.......
PS 1. „Nu vreau decât CA SĂ mă laşi CA SĂ te fac CA SĂ-nţelegi”, cu dedicaţie cuiva, unui om pe care-l văd mai în fiecare zi şi chiar are o problemă cu casele.. .(bă, pune mâna pe nişte almanahe şi lasă casele alea din gură că turbez!)

4 reacţii:

Aisha spunea...

incearca sa iti repari castile.. te vei simti mai bine.. ;) oricum, lasa la o parte ceea ce nu iti place si lasa sa treaca doar lumina prin sufletul tau...

Anca G. spunea...

da, să ştii...trebuie să fac ceva cu căştile alea...:))

worsakeend spunea...

inca incerc sa-mi dau seama ce te enerveaza cu adevarat:)) azi sunt cretin..:P

Anca G. spunea...

la persoane din "PS"? un exemplu: "trebuie ca să mergem pentru ca să luăm mâncare pentru ca să dăm la căţel pentru ca să nu moară de foame pentru ca să nu fie nevoie să plătim groparul care o să vină pentru ca să-i sape mormântul.."
...
nu-ntreba..

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

La ce te gândeşti?