Ciocolată cu castraveţi...by Sunetul-mai-tare

duminică, 5 aprilie 2009

-acest articol este un pamflet şi trebuie tratat ca atare-

  
        De ce vreau eu acum să mănânc ciudata combinaţie de ciocolată cu castraveţi nu îl interesează pe ospătar. Mă aşez frumos la masă, îmi trag elegant scaunul, îl chem politicos şi îl întreb dacă poate să-mi servească un fel de mâncare mai puţin obişnuit prin părţile locului.
        
        - Nenea, aveţi să-mi daţi nişte ciocolată amăruie asezonată cu castraveţi muraţi? Şi dacă se poate şi nişte rondele de banane flambate cu ketchup...
        - Da, sigur, vă servim imediat!
        - Wandărful!
       - Da...suneţi sigură că asta vreţi? Adică ştiţi, mi s-a spus să nu spun dar combinaţia are unele efecte adverse pe care nu cred că le ştiţi.
        - O...odată ce eu ţi-am cerut lucrul ăsta şi sunt dispusă să plătesc, ar trebui să înţelegi că sunt gata să-mi asum orice risc.
        - Nu cred că înţelegi, fato. Sunt lucruri pe care nu oricine poate să le priceapă.
        - O să pricep durerea de burtă după ce mănânc. Şi în al doilea rând, nu cred că-ţi pasă ţie dacă nu mai găsesc paturi libere la spitalul la care o să sun când o să mi se facă rău de la murături.
        - Nu te servesc!

       Morala? Când vă e poftă de ciocolată amăruie cu castraveţi muraţi, nu mai apelaţi la nimeni să vă servească!
         
        PS. Acuma, nu o luaţi de bună :)) Nu mănânc chestii de gen...

15 reacţii:

Unknown spunea...

corect, am pofta de must cu pepene roshu cu branza si cu paine.. o daaa o daaaa =)) Make way... incoming!!!! =))

worsakeend spunea...

sa incerci ciocolata(daia normala.nu amaruie)cu ardei iute..yammi :P

Anca G. spunea...

@neydamn, pofta buna:))
@worsak, am să încerc;) îmi plac provocările:))

RaluStef spunea...

eu am mancat ciocolata cu rosii b-( ....
:))) depinde de gusturile fiecaruia...
unii is' de parere ca e buna..eu nu prea :)))

bobo spunea...

ioiii! imi pare rau eu nu am nicio idee culinara din asta mai ciudat, nu am ce sa iti propun...

sunetul-mai-tare spunea...

@justralucutza, exact, e o chestiune de gust;)
@bobo, să-ţi vând un pont? :)) e tot cu substrat postul:)) ciocolata asta e o persoana:))

deea spunea...

cred ca ar fi interesanta combinatia...doar ca eu as prefera ciocolata aerata cu castravesti(nu ma omor dupa aia amaruie) :P:P:P:P

SecondHand spunea...

Mai bine castraveti dulci cu ciocolata murata :)))

TVdece spunea...

Cred ca cel mai nasol e sa mananci orice combinatie de mancaruri la un chef de casa noua, cand casa nu e a ta ci a proprietarului.
O diaree de casa noua?!

www.tvdece.ro

NiCo spunea...

mai bine struguri cu maioneza =p~ =))

sunetul-mai-tare spunea...

Orice, copii..orice, dacă place propriei persoane:))
@NiCo, mănâncă-i sănătoasă:D sunt sigură că sunt delicioşi

sunetul-mai-tare spunea...

@DCtv..poate fi considerat cadou de casa noua

sunetul-mai-tare spunea...

a, era TVdc

Radu Ona spunea...

Nu ştiu de ciocolată cu castraveţi, dar eu am cerut bere cu frişcă şi era pe punctul să-mi aducă, dar am început să râd şi i-am zic ca glumeam. :) Oricum, keep up the good work!

bobo spunea...

m-am prins din prima de asta, sunetule, dar, tot nu as putea sa iti recomand ceva, intelegi?:d:))

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

La ce te gândeşti?