visit my city! by emokid

sâmbătă, 4 octombrie 2008

 Um blam pe un blog cand am vazut un articol interesant :) un joculet simpatic in care construiesti un oras :) ideea e ca nu poti sa-l faci tu , el creste singur in functie de cati altii il viziteaza :) enjoy! http://emokidos.myminicity.com

3 reacţii:

worsakeend spunea...

tamagoshi(sau tamagoci cum naibii se pronunta)online...


cmf fetelor..cum mere scoala..sper k va decurcati.

Anca G. spunea...

ma, worsak..eu am luat deja primul 10:)) şi mă bucur de atmosfera destinsă de semi-început... deci mere bine:)) în schimb m-am procopsit cu o răceală..şi cred că am luat 6 pastile de dimineaţă...tu cmf?

worsakeend spunea...

mai supravietuiesc..am mai scris pe blog,niste idei,pui mei..grea e evolutia asta spre maturitate,deci..traiti-va momentele astea de libertate atat cat le mai aveti..

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

La ce te gândeşti?