De ce ...by emokid

duminică, 26 octombrie 2008

De ce nu inceteaza ? De ce totul e asa urat ? De ce se baga toti in seama ? De ce exista asa multi prosti pe pamant ? De ce nu vor sa ma lase in pace ? De ce e totul rau ? De ce trebuie sa mint zambind ? De ce sa-nvat sa lupt ? De ce e drumul greu ? De ce doar eu gresesc ? De ce doar eu ma zbat ? De ce am uitat sa rad ? De ce platesc doar eu ? De ce mereu mi-e frig ? De ce nu sunt si buna ? De ce nu mai sunt copil ? de ce nu pot trai intr-o alta lume ? De ce trebuie sa suport ? De ce nu te opresti ? De ce inca ma stresezi ? De ce m-am tot mintit ? De ce nu i-am ascultat ? De ce am fost asa de proasta ? De ce ti-am cazut in plasa ? De ce eram asa timida ? De ce mi-ai stricat avantul ? De ce trebuie sa ma schimb ? De ce crezi ca gresesc ? De ce vreau ce nu pot avea ? De ce sa te iubesc ? De ce sa te urasc ? De ce esti tu cel rau ? De ce ma faceai fericita ? De ce te-am vazut asa frumos ? De ce-am crezut ca esti facut de ingeri ? De ce ma-ncurajai ? De ce te credeam perfect ? De ce te uiti la mine asa ? De ce nu poti sa taci ? De ce-ti dai ochii peste cap ? De ce nu-mi spui ce gandesti ? De ce sa tac acum ? De ce sa strig mai tare ? De ce nu ma auzi ? De ce-mi intorci spatele ? De ce nu-mi mai zambesti ? De ce ma zdrentuiesc de indoieli ? De ce  nu mai existi ? De ce razi trimfator ? De ce esti asa penibil ? De ce nu te mai cred ? De ce nu pleci odata ? De ce n-am fost impreuna ? De ce ma doare cand imi amintesc de tine ? De ce nu ma mai gandesc la tine ? De ce nu te mai iubesc ? DE CE ? 

8 reacţii:

Anca G. spunea...

pentru că eşti om...şi nimic nu-i mai frumos decât a fi om;)
foarte frumos

emokid spunea...

Si pentru ca asta inseamna dragostea :(

worsakeend spunea...

de..chichi :)

ganduri_soptite spunea...

pentru ca nu exista perfectiune pe Pamant si pentru ca asa e facuta lumea,sa te bati de toate acele lucruri pe care le-ai enumerat

Anonim spunea...

prea multe intrebari puse in prea putin timp . laso asa , ull get over it .

Publicat de Stres de la ora de info :))

emokid spunea...

of!

deea spunea...

Nu te mai intreba de ce,traieste-ti viata,nu te mai enerva,nu te mai panica...e naspa cand realizezi ca un pas,un telefon sau o vorba poate sa fie ultima..te panichezi si urat de tot :P:P

T. spunea...

de aia:D

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

La ce te gândeşti?