Mincinos fără voie sau actor talentat? by Sunetul-mai-tare

luni, 29 septembrie 2008

Ce-i de făcut atunci când urăşti cu adevărat un lucru?
Să-l ignori? Să te faci că nu există? Să-ţi descarci nevii pe el? Să-ţi „dai pe faţă” adevăratele sentimente?
Nooo...Să simulezi atracţia deosebită pe care o ai pentru el.
Ca să nu dau datele exacte, pentru că blogul meu mai „clăteşte ochii” multor v.i.p-uri, voi lua un caz fictiv.
Să zicem că urăşti matematica. De moarte! Eşti filolog prin excelenţă şi abia aştepţi să-ţi arunci cartea de mate în foc la terminarea clasei. De tare ce-o iubeşti, nici nu te pricepi la ea. Mai degrabă ai mânca cenuşă cu miere decât să înveţi.
Dar ai noroc că eşti bun la vorbă. Deci poţi să-ţi impresionezi profesorul scriind despre cât de util şi frumos este acest obiect, pentru diferite publicaţii. Cu ocazia asta îţi faci rost şi de note, şi apoi...trai neneacă!
Dar ce te faci când când gaura din haină, la început insesizabilă, se face şi mai mare...şi mai mare..până când n-o mai poţi acoperi? „Din greşeală”, lucrarea ta câştigă o competiţie importantă!”
Acum ce să faci? Să te mândreşti cu talentul tău de actor...sau de mincinos?
Până la urmă, tu nu vroiai decât să scapi de corvoada matematicii. Acum se presupune că o urăşti atât de mult încât o iubeşti? Şi mai eşti şi premiat pentru asta...
Personajul principal al articolului nu sunt eu, dar m[ gandesc ca nici eu n-as sti ce sa fac intr-o situatie de gen.

9 reacţii:

Stephen G. spunea...

Situatia asta suna foarte mult a "Copiii de la 402" :D

Anca G. spunea...

să ştii că da...dar e reală..

Anonim spunea...

pfff :)) se combina exact ca mine, imi place engleza si romana la nebunie (hmm franceza nu prea), dar matematica nu numai ca eu sunt dezastru, dar o urasc pe deplin X( pt mine orice profesor nou de matematica (anul asta a venit altul deja e al treilea) este un jepat care vrea sa ne rupa cu note de 3 si 4 :(

Docica spunea...

:)) sotul meu ura matematica...nici fizica nu-i placea prea mult....dar a ajuns la faza nationala la un concurs de proza SF. asa ca si daca urasti ceva si nu poti invata acel lucru, mai bine profita cat de mult poti din situatiile in care ajungi. nu se stie cand iti va fi de folos in viata. :P

emokid spunea...

Eu cred ca ar trebui sa se mandreasca cu talentul de mincinos :)) eu abia trec la fizica ... de fapt anu asta nici nu stiu daca o sa trec , x m-a avertizat ca materia e cumplita !

Anca G. spunea...

Jokker, mai suntem mulţi? Bine c-am scăpat de mate..:))
Docica, oare trebuie să existe o limită?
Kid, rabdă...mai ai un an.. o să treci tu şi peste asta, doar eşti puternică ;))

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Docica spunea...

pai nu stiu care ar fi limita, dar stiu sigur ca am urat obiectul/ disciplina matematica toata viata mea. ca stiinta, mi se pare cea mai frumoasa( sau fizica, nu ma hotarasc!)

Anca G. spunea...

oricum cred că ai dreptate, decât să te resemnezi, mai bine profiţi..

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

La ce te gândeşti?