E-uri 1. Generaţia "Basmul"

luni, 28 iunie 2010

Şi nu-i vorba de mirobolantele substanţe de pus în orice aliment se întâmplă să existe pe faţa pământului, ca să se facă "mult mai luminos şi mult mai frumos" ..şi inevitabil mai prost dar mai colorat, ci de ultimele probe – probele scrise – ale examenului de bac 2010, care se numesc generic, "probele E" (suntem în criză şi de litere!).

Am dat proba de limba şi literatura română pe ploaie, adică aşa cum nu îmi place mie, şi cu ocazia asta ameninţ vremea (dacă mă citeşte şi sper că mă citeşte, spre binele ei...hehe..), că dacă mai plouă şi la celelalte două probe, voi...fi supărată oficial pe ea! Sunt sigură c-am speriat-o...
Subiectele au fost mai normale decât mi-am închipuit pentru că mă aşteptam la ceva "complet inutil şi absolut ambiguu", aşa că o caracterizare de-un Harap combinată cu nişte trăsături ale basmului cult mi-au facilitat aberaţiile pe foile duble de hârtie. Se pare că suntem "Generaţia Basmul", întrucât păcătosul ne-a bântuit şi la capacitate (pe unii dintre noi şi pe la teze), şi la bacalaureat. Ce ironică e viaţa, nu?

Ceea ce m-a deranjat a fost organizarea examenului. Liceul meu frumos..Peda al meu..a fost invadat de o trupă de supraveghetori cel puţin aerieni ca să nu le zic complet imbecili (exemplu: "a scris prima foaie întreagă, asta cât înseamnă, 6 pagini?") şi de-un şef de pază isteric, ai cărui acoliţi răcneau la noi la intrare să ne lăsăm genţile, cu putere, cu nervi, indiferent de cât de binevoitori am fi arătat noi, cerându-ne să nu mai "rânjim" că "nu mai vedem bacul". E, nenele la care mi-am lăsat geanta mi-a urlat în faţă un "PA!" după ce mi-a trântit geanta de perete. Dacă am văzut că aşa merge treaba, i-am răspuns şi eu, cu aceeaşi "amabilitate" şi cu acelaşi ton "cuminte": "PA!".

Bun...în concluzie sunt mulţumită de aberaţiile mele din cadrul probei de română. Să ne vedem/citim/auzim sănătoşi şi după celelalte probe. Sunetul vă doreşte mult succes în continuare.

11 reacţii:

T. spunea...

oaaa
la olteni a fost un soare de transpirai pana la putoare:))
subiectu unu si eu il faceam, deci daca participam luam cel putin 40 de puncte:>
bafta in continuare

Tommy spunea...

am invins Spanul ... victorie pentru mine ... si ceilalti care s-au descurcat la bac :))) Succes in continuare! MA asteapta matematicile si biologiile :)))

Anca G. spunea...

@Humu, deci mai exista pe lume si oameni fericiti:)) (asta daca nu v-a ars prea tare soarele). Data viitoare, trimiteti si voi cate-o raza, ca va dam si noi un nor la nevoie:))

@Tommy, yeeeee! "Tommy cea viteaza si E-urile":)) Pe mine m-a incurcat oleaca sfanta...duminica..:)) ma gandeam serios daca nu cumva o chema vineri, dar pana la urma am ramas la prima varianta

zmeurică0112 spunea...

Deci eu chiar le ziceam astora prin curtea scolii inainte sa intram: "Ar fi culmea prostiei sa ne cada tot basmu', cum a fost si la capacitate!" :)) Si ei ziceau: "Nu, dom'le, sigur cade poezia, sau Iona, sau Morometii!" :)) Si ce crezi? :)) Cine a avut dreptate?? :))

iuliana spunea...

ee, la noi se credea ca o sa fie enigma... 98% sigur... vezi cat conteaza 2%?
bai, stai linistita, ca si aici a plouat... si io am avut aceeasi problema cu sfanta duminica sau vineri....

Anca G. spunea...

@bobo, da sigur nu era miercuri?:))

Anonim spunea...

bah e bine ca te-ai descurcat....lasa may poate ploaia pana la urma iti aduce noroc.Bafta in continuare! :D

iuliana spunea...

cu siguranta era sfanta luni... ca na... da' nu pe bune, chiar am avut o mica problema cu sfanta asta...:">

Anca G. spunea...

@Deea, senc iu:) sa stii ca si eu m-am gandit la chestia cu ploaia si norocul. Dar mai bine vorbim dupa ce vedem rezultatele...

@Bobo, noi sa fim sanatosi, bine c-ai trecut de ea, macar:))

T. spunea...

mi se pare mie sau ti s`a micit pisica?:))
o fi intrat la apa:))

Anca G. spunea...

@Humu, am bagat-o eu sub dus ca se mai stranga oleaca ca nu incapea in locsoru` ei:)) desirata! :))

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

La ce te gândeşti?