Leapsa..by Sunetul-mai-tare

miercuri, 21 ianuarie 2009

De sambata mi-am fixat ceva in minte: "eu nu mai am laptop!". Fizic, il mai am..si-mi e tare drag. Dar din cauza celor 2 windowsuri instalate cu care m-am pricopsit pe el din vina mea. din cauza manutei de kilobiti cu care am mai ramas din pumnul de giga pe care ii aveam, din cauza ca n-am chef sa fac curat acum prin el..pe scurt din cauza mea (na c-am zis-o!), mi-am propus sa uit de el o vreme.
Pe langa asta, mai am si alte kilograme de belele. Si pe langa acestea mai am si alte kilograme de idei pentru articole noi. Asa ca m-am hotarat sa...iau o leapsa! N-am baut..iau leapsa ca sa scap de ele...sunt perfect treaza!
Am dat un search pe google si am gasit primul site cu o leapsa arhicunoscuta..eterna si fascinanta:
1. Pune playerul pe shuffle.
2. Apasă „înainte” pentru fiecare întrebare.
3. Foloseşte titlul melodiei ca şi răspuns la întrebare chiar dacă nu are sens. Nu trişa!
1. How are you feeling today?
Led Zeppelin - Babe, i'm gonna leave you
2. Will you get far in life?
Oasis - Shock of the lighning
3. How do your friends see you?
RHCP - Dani California
4. Will you get married?
Ville Valo ft. Natalia Avelon - Summer wine ( perfect! :)) pentru intelegerea cat mai buna a reactiei mele, recomand vizionarea filmului a carei coloana sonora este "Summer wine":))
5. What’s your best friend’s theme?
Led Zeppelin - Kashmir (aha...i-auzi, Kid...)
6. What is the story of your life?
RHCP - Snow (inzapezita?:)))
7. What was high school like?
RHCP - Stadium Arcadium (intrebarea asta nu se pune..inca este!)

8. How can you get ahead in life?
RHCP - Right on time
9. What is the best thing about your friends?
The Hoosiers - Cops and Robbers
10. What is in store for this weekend?
The Hoosiers - Killer ( auleo! )
11. What song describes you?
Bruce Springsteen - Radio Nowhere
12. What song would describe your grandparents?
Rolling Stones - Paint it black...marfa! :))
13. How is your life going?
Manu Chao - Clandestino :))
14. What song will they play at your funeral?
Kid Rock - All summer long ( uhm..v-am mai spus ca vreau sa mi se puna Nirvana si Vita, nu? hai si niste RHCP)
15. How does the world see you?
Nerina Pallot - Everydoby's gone to war ( eu, razboinica..feriti-va :)))
16. Will you have a happy life?
Mihai Margineanu - Foaie verde, foaie fraga
17. Do people secretly lust after you?
Mihai Margineanu - Ecaterina
18. How can I make myself happy?
Fara Zahar - Manel di la Pomarla
19. What should you do with your life?
Dobie Gray - Drift away ( I wanna get lost in you rock and roll - asta cred ca e singura care se potriveste:))


Ideile nu m-au parasit, tot le mai am in posesia mea dar le voi scrie mai incolo..cred...
Leapsa o dau cui vrea..

10 reacţii:

deea spunea...

..mah imi place leapsa asta...sunt in ganndire daca o iau sau nu....:)):))

Unknown spunea...

"How can i make myself happy?
Fara Zahar - Manel di la Pomarla" =))))) hmm... hai ca o iau si eu ... mi se pare interesanta :))))

Anca G. spunea...

@Deea, te apuci de lepse?:)) unde-i Dalia sa vada minunea?:))
@Neydamn, ca sa vezi ca n-am trisat:))

Anonim spunea...

funny... ma bag si yo! ;)

Stres spunea...

cauta in posturile mele vechi..cam de anu` trecut .am si eu asa ceva , cea mai atre chestie a fost "What song will they be playing @ ur funeral" si a iesit Disturbed - Inside the fire :))

Anca G. spunea...

@stres..oare de ce n-am luat-o atunci?:-?
zi mersi ca n-a iesit "Margineanu - S-a murit Dumitru"=))

Anonim spunea...

WOW dar ai calculatorul plin de RHCP sau Zeppelin :)) mai asculta si fall out boy (mai ales ca si-au scos album nou in decembrie anul trecut)si alte trupe :)

Anca G. spunea...

Adi, ascult mai de toate (sa vad cum suna:))), uite, de ex acum asc El Negro :)). Imi plac FOB, imi mai da Kid din cand in cand, dar RHCP si Led Zepp sunt trupele mele preferate..bine..si Vita;)

Anonim spunea...

Deci s-au potrivit mai multe ma...chiar daca nu reflectau ceva real... Sunt pe jos de ras :))

Anca G. spunea...

s-au potrivit..sper doar sa nu fie adevarata aia cu killeru:))

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

La ce te gândeşti?