o zi full by emokid

miercuri, 9 iulie 2008

Si eu ca toata lumea m-am trezit cu formularul acela cu analizele de la guvern . Nu m-am grabit sa mi le fac , dar la comanda lu mama ...ehh m-am dus . First nu am frica de ace , seringi , sange , doctori etc dar am o frica teribila de dentisti .Deci cand mi-a luat sange nu a fost nicio problema .Amandoi doctorii mi-au zis sa mai stau dupa ce au terminat cu epubreta aceea , dar eu :" nu , plec , ma simt bine! " Si asta era si adevarul . Stiam ca n-am probleme din astea . Cum am iesit din dispensar , era afara un cos de gunoi , am aruncat vata si in 2 clipe m-a luat o ameteala . Iar eu iar m-am amagit cu ganduri de genu :'' lasa , trece ! " dar si de data asta m-am inselat . Pamantul se invartea tot mai tare cu mine , m-am prins de un gard si chiar am vrut  sa ma asez jos dar ma incapatanam cu :" imi trece ! " Si asa imi mai amintesc doar ca am visat , sincer nu mai stiu , nu-mi mai aduc aminte nimic decat ca mi-am zis intr-un din ele :'' Nu e ciudat ca dormi in mijlocul zilei ? Ia fa un efort si trezeste-te ! " Si am avut surprinderea sa nu ma trezesc la mine in patut ci in praf langa dispensar ... primul lucru m-am speriat si :' ce dracu fac aici ? " Apoi mi-am adus aminte . Dar n-am avut prea mult timp sa gandesc  , un nene a venit repede si m-a ajutat sa ma ridic si din urma a venit si doctorul :) si de data asta nu m-a mai lasat sa plec pana nu am sunat-o pe mama sa vina sa ma ia . A mai venit si o tanti si m-a intrebat :" te-ai lovit la cap ? te doare capul sau nu-ti mai amintesti ?" eu :' nu , n-am nimic ! nu ma doare capul ! " Dar ma durea teribil in cot ...:D la propriu ! cazusem in praf dar cotul meu nu avuse acelasi noroc ca el nimerise pe ciment . 
Acasa ... mama s-a speriat  dar tata a ras si a zis :'' semeni cu mine ! "
Da deci eu am mai trecut o data prin ceva asemanator . Am avut lipsa de calciu si atunci n-am mai avut norocul sa cad in praf , am dat cu capul nu stiu unde da stiu ca s-a facut o prapastie acolo k a trbuit sa ma duca sa ma coasa :D , probabil am dat cu capul de coltul unei usi din bucatarie , habar n-am . Oricum toata lumea atunci mi-a spus ca am avut mare noroc , da unul mare de tot , mi-am spart capul cu doi centrimetri deasupra tamplei , deci ...lucky ! 

2 reacţii:

Anca G. spunea...

Eu n-am făcut analizele...deşi mi-a venit 'invitaţia'...am rupt-o înainte să o vadă ai mei... Apropo, se întâmplă ceva grav dacă nu te duci? Adică te înregistrează undeva şi îţi da amendă?...

emokid spunea...

sincer nu stiu ! dar am mai auzit de priteni care o tin de vreo 1 an , oricum amenda de ce ? Ca nu si-au stricat un ac ? (care costa bani ) s alte chestii care costa la fel ?

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

La ce te gândeşti?